Generalforsamling 2024

About Us

Du inviteres hermed til generalforsamling i Parknet, tirsdag den 28. maj 2024, kl. 18:00. Arrangementet afholdes i Nørrebrohallen i København. Vi beder jer venligst om at sende navne på jeres delegerede samt eventuelle gæster til [email protected] senest torsdag den 16. maj 2024. Tilmeldingen er ikke en forudsætning for deltagelse i generalforsamlingen, men det hjælper os med at sikre en effektiv indskrivning og garanterer tilstrækkelig plads og forplejning til alle.

Oplæg om sikkerhed på internettet

Vi er glade for at kunne præsentere Jens Myrup Pedersen som årets oplægsholder på Parknets generalforsamling. Jens er professor ved Institut for Elektroniske Systemer på Aalborg Universitet i København, og leder en anerkendt forskningsgruppe indenfor cybersikkerhed. Med sin omfattende erfaring både som underviser og oplægsholder har Jens modtaget flere priser, herunder Uddannelses- og Forskningsministeriets Undervisningspris.

Jens Myrup er desuden landstræner for det danske cyberlandshold, som flot har hevet EM-guld hjem i 2022 og bronze i 2023 i European Cyber Security Challenge.

Under generalforsamlingen vil Jens Myrup dele sin viden og praktiske erfaringer i vigtige emner som cybersikkerhed, kryptering, ransomware, phishing, og hackeres metoder. I lyset af de mange relevante historier i samfundsdebatten og medierne om både privatpersoner og virksomheder, der udsættes for cyberangreb, tror vi dette oplæg være særdeles aktuelt og nyttigt for os alle.

Vi ser frem til en engagerende og oplysende præsentation, og håber at se mange af vores medlemmer til generalforsamlingen for at få gavn af Jens’ ekspertise.

Parknets Bestyrelse

Valg til bestyrelsen

Den formelle del af dagsordenen omfatter bestyrelsens beretning, som blandt andet vil give et overordnet overblik over det forgangne år, information om fortsatte markante investeringer i driftssikkerhed, orientering om peering, implementeringen af vores nye telefoniløsning samt ny NAT-løsning for spillekonsoller.

Der er også valg til bestyrelsen, hvor tre bestyrelsesposter og fire suppleanter er på valg. Så kom og få indsigt i den udvikling, Parknet har været gennem i det forløbne år, og få indflydelse på indsatsen i de kommende år – uanset om du selv stiller op til bestyrelsen eller ej.

Brug din stemme

På årets generalforsamling vælges tre bestyrelsesmedlemmer for perioden 2024-26 samt fire suppleanter for perioden 2024-25. Hvis du overvejer du at stille op til Parknets bestyrelse og er i tvivl om, hvad det indebærer at være suppleant eller bestyrelsesmedlem i Parknet, eller har andre spørgsmål om bestyrelsesarbejdet, er du velkommen til at kontakt os på [email protected]. Vi vil meget gerne informere dig om bestyrelsesarbejdet i Parknet.

Alle kandidater får mulighed for kort at præsentere sig på generalforsamlingen, inden valget afvikles.

Praktisk info

Tirsdag, den 28. maj 2024. kl. 18:00. Indskrivning mellem kl. 17.30 og 18:00.

Nørrebrohallen (”Multisalen”), Nørrebrogade 208, 2200 København N

Forplejning

Sandwich, vand og kaffe/te.

Senest torsdag den 16. maj 2024 via e-mail til [email protected]

Emner til dagsordenen

Kontakt Parknets bestyrelse inden den 7. maj 2024, hvis du har emner til dagsordenen.
De indkommende forslag udsendes per e-mail til alle medlemmer senest to uger inden generalforsamlingen.